Social Icons

.

19 June 2012

Anak Johor Bangkit Bantah Si Bedebah Biadap!

Kenapa hanya berani di laman sosial, Facebook dan Twitter? 



Itulah gaya bacul pemimpin mahasewel dari puak2 Jahanam Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) yg kononnya suara mereka mewakili seluruh gerakan mahasiswa dan anak muda. 


Yg sebenar mereka ini hanyalah membawa suara minoriti mahasiswa. Opss! bukan mahasiswa, mahasewel. 

Nama penuh : Haziq Abdullah bin Abdul Aziz
No matrik : IEB 110029
No K/P : 920929-13-5425
Alamat asal : No 35, Jalan Ellis, 93300 Kuching, Sarawak.
Pengajian : Ijazah Sarjana Muda Undang-Undang (Tahun Pertama)
IPT : Universiti Malaya

Nama penuh : Ahmad Shukri Kamarudin
No K/P : 900219-05-5393
No Tel : 019-385 1902
Alamat asal : Lot 1446, Kg Baru Air Hitam Chembong, 71300 Rembau, Negeri Sembilan
Pengajian : Ijazah Sarjana Muda Pengajian Islam (Pengurusan Islam)
IPT : Open University Malaysia

Bila mereka buat kenyataan2 yg jelas menghina DYMM Sultan Johor, ini ke dikatakan suara majoriti mahasiswa? Sama sekali tidak, bagi mahasiswa yang mempunyai nilai intelektual yang tinggi. Tetapi ya, bagi mahasewel yang cetek akal dalam membuat tafsiran. 

Nak ulas perkara ini, teliti la siapa SMM ini sebenarnya. Apakah perjuangan suci yg mereka dokong. Adakah mereka ini gerakan yg ditaja. Siapa yg taja. 

Senang je nak jawab. Perhatikan pada tindak-tanduk mereka yg sering kali mengundang huru-hara kepada negara. Mencabul kesejahteraan dan ketenteraman awam. 



Tak payah ulas panjang hal ini. SMM ni pun takde pentingnya untuk negara, untuk masyarakat. Mereka ini hanya sampah dan bangkai yg tak henti membusukkan masyarakat dan negara kita. Takde langsung kebaikan atau sumbangan yg membantu untuk pembangunan masyarakat dan negara.

Kenyataan biadap si bedebah ini mendapat kecaman dan bantahan daripada majoriti seluruh mahasiswa dan masyarakat terutama yg kelahiran Johor.

Provokasi mereka di laman sosial boleh dianggap sebagai satu hasutan kepada pihak awam agar menyokong agenda mereka untuk bersama menentang sistem Raja Berperlembagaan yang diamalkan di negara ini.

Kalau betul nak hapuskan sistem Raja Berperlembagaan, kenapa hanya Sultan Johor yg mereka serang? kenapa 8 orang sultan lagi tidak diserang?



Mereka bukannya menentang sistem raja berperlembagaan ni. Sebab mereka sendiri pun bangang tak faham apa yg termaktub tentang sistem ni. Jadi, mereka hanya lakukan tindakan2 biadap semata2 untuk mendapat perhatian umum. Sebenarnya mereka la yg sedang 'menjilat' pemimpin mereka. Lagi meluas dan hebat kecaman terhadap mereka, lagi disayangi oleh pemimpin yg mereka 'jilat'. 

Seluruh mahasiswa tahu dan jelas siapa korang dan dengan siapa korang bergerak. Korang 'jilat' puak2 keji dan sanggup tolak keluarga sendiri. Pastu lagak nak jadi pemimpin. JAHANAM!! 

Biadap sampai dibuang keluarga. apa nak jadi dgn ko. 
Penuntut pengajian islam ketepikan keluarga demi puak keji.

Sedih la tengok lu orang. Dah la biadap, bangang plak tu berganda2 dengan bebal. Memang jadi la. Ada hati nk bertanding PRU13 nanti. (baca sini). Adoi. Lu mahasewel bangang nak jadi wakil rakyat apa? nak pimpin negara? Lu sendiri pun tak betul. Orang bangang sewel macam lu boleh pimpin negara ke. Rakyat mana tu yg bebal nak pilih korang untuk jadi wakil mereka?

Mahasewel nak jadi wakil rakyat? Jahanam la negara ni. Kau biadap hina Johor, nak berangan lagi dapat tempat kt Johor. Aku alu2kan kau turun Johor!

TOLAK PUAK BIADAP! TOLAK SMM! JAHANAM SMM!
MALAYSIA AMAN TANPA SMM!


Mahasiswa Johor, Bangun Bangkit Bantah 
Si Bedebah Biadap!!!

2 komen:

  1. harap muka je hensem tapi biadap macam tak pernah masuk sekolah...gggrrrr !!!

    ReplyDelete

Terima kasih di atas komen yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog-blog ceria

PENAFIAN

Laman web ini dan bahan yang disediakan "sebagaimana adanya" dan "sebagaimana tersedia", tanpa jaminan jenis apapun, sama ada tersirat atau tersurat mahupun dari segi undang-undang. Penulis tidak bertanggungjawab ke atas setiap kerugian atau kerosakan yang disebabkan oleh penggunaan setiap maklumat atau bahan yang diperolehi dari laman web ini.