Social Icons

.

24 July 2012

[Gambar] Kemalangan Aneh - Toyota Vios "Panjat" Tembok

Kejadian berlaku di Jalan Nitar - Mersing, Johor. 
Siapa orang Johor yang tinggal di Felda Nitar 1 @ 2, mungkin ada yang saksikan kemalangan ni boleh kongsikan cerita sebenar untuk merungkai kemalangan 'aneh' ni. 

Makcik baju hijau ni yg pandu. 



Polis: "macam mana ni, pening aku nak tulis apa kt report ni."


p/s: adoii..macam2 la.. korang2 yg memandu kereta, harap lebih berhati-hati.. lagi2 musim puasa ni dan musim nak raya nanti... hanya makcik tu dan tuhan saja yg tahu camne kereta tu 'panjat' tembok :)

4 komen:

  1. nsb baik la mak cik tu takda pa2..=)

    ReplyDelete
  2. trauma makcik tu vios dia terbabas naik tembok :)

    ReplyDelete
  3. kt jalan mersing-nitar nih memang keras skit. sllu eksiden hingga hilang nyawa.tp makcik nih alhamdulilah takde pape.cuma hairan jap.jalan tuh tembok tinggi.pelik boleh naik atas tuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pelik kan? nasib baik tembok tu keras kalau tak dah hancur kena langgar..hehe
      dila duk mersing area mana? ada pak cik duk kt tenggaroh..

      Delete

Terima kasih di atas komen yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog-blog ceria

PENAFIAN

Laman web ini dan bahan yang disediakan "sebagaimana adanya" dan "sebagaimana tersedia", tanpa jaminan jenis apapun, sama ada tersirat atau tersurat mahupun dari segi undang-undang. Penulis tidak bertanggungjawab ke atas setiap kerugian atau kerosakan yang disebabkan oleh penggunaan setiap maklumat atau bahan yang diperolehi dari laman web ini.